Strona główna Aktualności z łowiska Bardzo udany początek września na Małym Szwałku

Bardzo udany początek września na Małym Szwałku

Baits.pl

Pierwszy tydzień września okazał się bardzo skuteczny na Małym Szwałku.
Stanowiska 17 i 7 “rozpieszczane” były wieloma braniami i kilkoma pięknymi rybami.
Na macie meldowały się również ryby na stanowiskach 19 i 11.
Na stanowisku 19 Darek zanotował 2 karpie o wadze 12kg i 4,5kg.
Na stanowisku nr 7 zanotowaliśmy 10 ryb o łącznej wadze 96kg, natomiast na stanowisku 17 złowionych zostało 9 ryb o wadze 91,8kg. Zauważyliśmy zwiększoną aktywność mniejszych ryb – kilka ryb o wadze ok 5kg.
Największa ryba pierwszego tygodnia ważyła 16,8kg ze stanowiska nr 7.
Natomiast na stanowisku 17 pod koniec pierwszego tygodnia silny wiatr spowodował brania karpi w dzień, z których 2 nastąpiły z górki nr 1.
Łączna ilość złowionych ryb w pierwszym tygodniu września wyniosła 22 ryby.

Baits.pl

Relacja kolegi Zbyszka:
Swinger Carp Team w składzie Zbyszek Tomaszewski, Monika Opalińska, Radek Opaliński, Bartek Wylaź, przyjechaliśmy z województwa lubelskiego.
Zasiadka była bardzo udana, z wieloma przygodami.
Należy tu wspomnieć o burzy, która szalała, uderzenie pioruna które wywołało pożar dworku, a nas prawie pozrzucało z łóżek w namiotach.
Łowiliśmy na stanowisku 8: Zbyszek i Bartek, na stanowisku 7 :Radek, biwak mieliśmy wszyscy na stanowisku 8.
Złowiliśmy 10 szt karpi ( 5 szt. na stanowisku 7 i 5 szt. na stanowisku 8) z czego największy miał 16,800 – złowił go Radek, tym samym podwyższył swoją żywcówkę, na stanowisku nr 8 największa ryba ważyła 15,200 – złowił go Zibi.
Bartek walczył dzielnie, łowiąc między innymi szczupaka na kulę o smaku owocowym, należy takiego wyczynu pogratulować.